Handelsbetingelser
Lykke og Toft APS
Nørregade 32
7500 Holstebro
TLF: +45 2249 7500
CVR: 42037753
Betaling
Lykke og Toft APS modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Mastercard, Mobilepay Online.
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)
Lykke og Toft APS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder, din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Levering
Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.
Leveringsområde: Vi leverer KUN varer indenfor Danmarks grænser.
Vi sender derfor ikke til udlandet.
Lykke og Toft APS afsender varer med følgende: Afhentning, GLS - Privat, GLS - Pakkeshop.
Fragten er en fast pris på følgende:
Ved køb fra 0 - 799,95 DKK: DKK 49,- til levering til en pakkeshop.
Ved køb fra 799,95 DKK er prisen DKK 29,-
For privat omdeling er prisen DKK 59,-
Ved specialtransport ( herunder living, møbler, billeder, osv.) aftales fragten for det enkelte produkt individuelt.
Du vil altid modtage et track and trace nr., så du kan følge din pakke fra vores lager og hjem til dig.
Du kan også vælge at afhente din pakke i butikken inden for dennes åbningstid - vi sender en SMS når din pakke er klar til af hentning.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
14 dags periode starter den dag, hvor ordren er leveret hos dig.
Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Du har mulighed for at købe et returlabel til DKK 49,- via Lykke & Toft på dette link:
https://return.shipmondo.com/lykkeogtoft
Varens stand ved returnering skal være i samme stand som ved modtagelse. Det er vigtigt at tags samt mærker stadig sidder på varen. Ved Living produkter er det vigtigt at varen returneres i samme emballage som ved modtagelse.
Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder, at du må prøve varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Lykke og Toft APS at vurdere varens stand.
Reklamationsret
Der gives to års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Lykke og Toft APS i rimelig tid efter varens modtagelse.
Her anses max. to måneder som rimelig tid, medmindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Lykke og Toft APS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Lykke og Toft APS
Nørregade 32
7500 Holstebro
TLF: +45 2249 7500
Reklamationer modtages ikke, hvis disse er sendt på efterkrav.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre. De er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Lykke og Toft APS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Lykke og Toft APS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte hos Lykke og Toft APS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i Lykke og Toft APS er: Marie Lykke Ulsted
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Lykke og Toft APS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til shop@lykkeogtoft.dk.
Cookies
På https://lykkeogtoft.dk/shop/frontpage.html anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://lykkeogtoft.dk/shop/frontpage.html, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra, og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere Lykke og Toft APS's hjemmeside.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger, når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
Ved klage skal vores e-mail adresse angives: online@lykkeogtoft.dk, samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu
Standardfortrydelsesformular
(denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
- Til [her indsættes den erhvervsdrivendes navn, fysiske adresse og i givet fald faxnummer og e-mail-adresse af den erhvervsdrivende selv]:
- Jeg/vi (*) meddeler herved, at jeg/vi (*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores (*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser (*)
- Bestilt den (*)/modtaget den (*)
- Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
- Forbrugerens adresse (Forbrugernes adresse)
- Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter) (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
- Dato